Články technické podpory

Obsah



Naposledy přidané články

  • Průvodce prodejem Steinberg softwaru Postupujte prosím podle následujícího stromu.Je aplikace Steinberg, kterou se chystáte prodat, již registrovaná?Ne – aplikaci můžete prodat jako novou.Ano – postupujte prosím dále ve stromu dotazů.Poznámka: Registrované mohou ...
    Přidáno v 7. 11. 2016 14:45, autor: Martin Jirsák
  • VST Transit: Požadavky a problémy s přihlášením Poznámka pro majitele Cubase ArtistPro použití VST Transit je při instalaci Cubase Artist 8.5 potřeba zvolit "Yes, search for updates" (ano, vyhledávat aktualizace) a vybrat "VST Transit 1 ...
    Přidáno v 8. 12. 2015 12:00, autor: Martin Jirsák
  • [Windows 10] Upgrade deaktivuje Soft-eLicenser ProblémPo upgradu z Windows 7 nebo Windows 8 na Windows 10, eLicenser Control Center zobrazuje, že Soft-eLicensere jsou "disabled". Aplikace, které danou licenci potřebují, nelze spustit. Spuštění "Maintenance ...
    Přidáno v 14. 9. 2015 9:50, autor: Martin Jirsák
  • [Windows 8] Nezobrazuje se menu ProblémBěhem spuštěné aplikace Cubase 8 se nezobrazuje menu. Panel s menu je prázdný a nelze nic vybrat.ŘešeníUjistěte se prosím, že máte nainstalovanou poslední verzi aplikace QuickTime. Pokud ...
    Přidáno v 14. 9. 2015 9:49, autor: Martin Jirsák
  • Instalace WaveLab na pevné disky větší než 2 TB Instalace WaveLab na pevné disky větší než 2TBVšechny současné verze WaveLab, včetně WaveLab, WaveLab Elements a WaveLab LE, nelze instalovat na diskové oddíly větší než 2 TB. Pokud používáte ...
    Přidáno v 13. 7. 2015 13:18, autor: Martin Jirsák
  • [Mac OS X] Chybová zpráva: "Video service is currently not responsive" Chybová zpráva: [Mac OS X] "Video service is currently not responsive"ProblémZobrazí se zpráva "Video service is currently not responsive" a na Mac OS X přestanou fungovat služby videa ...
    Přidáno v 13. 7. 2015 13:14, autor: Martin Jirsák
  • [Mac OS X] video procesy se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding" (Neodpovídá) [Mac OS X] video procesy se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding" (Neodpovídá)SituaceTři video procesy "videopreload", "videooutput" a "videodecode" se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding ...
    Přidáno v 13. 7. 2015 13:14, autor: Martin Jirsák
  • Registrace Cubase AI nebo Cubase LE 4/5/6 selhala Registrace Cubase AI nebo Cubase LE 4/5/6 selhalaPro zjednodušení se v dalším textu Cubase AI a Cubase LE 4, 5 a 6 označuje pod souhrnným názvem "Cubase ...
    Přidáno v 15. 7. 2015 10:57, autor: Martin Jirsák
  • Windows a UHD displeje (4k/5k): Cubase Pro/Artist/Elements 8 ignoruje rozlišení displeje Windows a UHD displeje (4k/5k): Cubase Pro/Artist/Elements 8 ignoruje rozlišení displejeProblémCubase nereflektuje rozlišení Windows v "Control Panel > Appearance and Personalisation > Display > Make text and other ...
    Přidáno v 15. 7. 2015 10:58, autor: Martin Jirsák
  • Cubase 8.0.20 spadne po otevření VST Instruments Rack nebo otevření staršího projektu Cubase 8.0.20 spadne po otevření VST Instruments Rack nebo otevření staršího projektuProblémPo aktualizaci Cubase Pro/Artist/Elements 8.0.20 se občas stane, že program spadne ...
    Přidáno v 15. 7. 2015 11:00, autor: Martin Jirsák
Zobrazení příspěvků 1 - 10 z 52 Zobrazit více »

Průvodce prodejem Steinberg softwaru

přidáno: 7. 11. 2016 14:43, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 7. 11. 2016 14:45 ]

Postupujte prosím podle následujícího stromu.

Je aplikace Steinberg, kterou se chystáte prodat, již registrovaná?
  • Ne – aplikaci můžete prodat jako novou.
  • Ano – postupujte prosím dále ve stromu dotazů.
Poznámka: Registrované mohou být pouze aplikace, které byly vydané po spuštění portálu MySteinberg (říjen 2006). Pokud nemáte MySteinberg účet, pokračujte v rozhodováním stromu, jako kdybyste odpovéděli "Ne".


Jakým způsobem je uložena licence?
  • USB-eLicenser: jsou na klíči uložené další licence?
    • Ano
    • Sumarizace poskytnutých informací k produktu, který se chystáte prodat:
      • Software je již zaregistrován na MySteinberg účtu.
      • Licence je uložena na USB-eLicenseru.
      • USB-eLicenser obsahuje vícero licencí
Kroky před prodejem
Nejdříve je potřeba oddělit licenci aplikace, kterou se chystáte prodat, od ostatních licencí nebo další licence, které jsou na stejném USB-eLicenseru uloženy. Aplikace eLicenser Control Center nabízí možnost přenos licencí z jednoho USB-eLicenseru na jiný.
Prázdný USB-eLicenser lze zakoupit u lokálních distributorů produktů Steinberg a nebo v online obchodě Steinberg.
Pro přenos licence potřebujete alespoň dva USB-eLicensery(jeden zdrojový, na kterém je licence v současnosti a jeden cílový, kam bude licence přenesena). Je potřeba projít následujícími kroky:

Ještě než začnete s přenosem licence, nainstalujte poslední aktualizaci aplikace eLicenser Control Center.
Spusťte aplikaci eLicenser Control Center (Windows: Start > Programs > eLicenser, Mac: Applications).
        • Připojte k počítači oba USB-eLicensery. V aplikaci eLicenser Control Center se budou zobrazovat oba pod sebou.
        • V pravé části okna klikněte na licenci, kterou chcete prodat a zatímco držíte tlačítko myši stisknuté, přetáhněte ji do levé části okna na druhý, prázdný USB-eLicenser.
        • Pro spuštění přenosu uvolněte tlačítko myši.
        • Jakmile se přenos dokončí, bude nový USB-eLicenser obsahovat licenci aplikace, kterou plánujete prodat. Dokud nebyl USB-eLicenser registrován, můžete jej prodat spolu s korespondujícími instalačními disky a manuály jako neregistrovaných software.
        • Licence může být samozřejmě přenesena také přímo na USB-eLicenser kupujícího, pokud již kupující USB-eLicenser vlastní.

Ani v jednom z výše uvedených případů není nutné kontaktovat tým technické podpory Steinberg. Registrace na vašem MySteinberg účtu bude aktualizována automaticky.

Doporučený obsah
Kompletní balení by mělo obsahovat následující:
        • Instalační disk(y) (CD, DVD)
        • Neregistrovaný USB-eLicenser včetně příslušné licence
        • Manuál(y)
        • Originální krabice


    • Ne, USB klíč obsahuje pouze jednu danou licenci aplikace, kterou se chystáte prodat.
    • Sumarizace poskytnutých informací k produktu, který se chystáte prodat:
      • Software je již zaregistrován na MySteinberg účtu.
      • Licence je uložena na USB-eLicenseru.
      • USB-eLicenser obsahuje pouze jednu příslušnou licenci, kterou se chystáte prodat.
Kroky před prodejem
Jediné, co je nutné provést, je smazání registrace USB-eLicenseru z vašeho MySteinberg účtu. To je poměrně jednoduché.

Přihlaste se ke svému MySteinberg účtu.
        • Na stránce "My Products" přepněte ze zobrazení 'Software' na zobrazení 'elicenser'.
        • Klikněte na USB-eLicenser, který obsahuje licenci, kterou se chystáte prodat.
        • V rozšířeném zobrazení klikněte na 'Remove USB-eLicenser from Account' (odebrat USB-eLicenser z účtu).
        • Smazání potvrďte kliknutím na 'Continue'.
        • Jakmile bude smazání provedeno, můžete aplikaci prodat jako neregistrovaných software. Opětovnému registraci může přivést již nový majitel a nijak se neliší od registrace nově zakoupeného Steinberg softwaru.

Doporučený obsah
Kompletní balení by mělo obsahovat následující:
        • Instalační disk(y) (CD, DVD)
        • Neregistrovaný USB-eLicenser včetně příslušné licence
        • Manuál(y)
        • Originální krabice

  • Softwarová licence: Obsahuje Soft-eLicenser ještě další licence, které prodat nechcete?
    • Ano
    • Sumarizace poskytnutých informací k produktu, který se chystáte prodat:
      • Software je již zaregistrován na MySteinberg účtu.
      • Licence je uložena na Soft-eLicenseru.
      • Soft-eLicenser obsahuje i další jiné licence kromě té, kterou se chystáte prodat.
Kroky před prodejem
Nejdříve je potřeba oddělit licenci aplikace, kterou se chystáte prodat, od ostatních licencí (licence), které jsou na Soft-eLicenseru uloženy. Nejdříve je potřeba oddělit licenci aplikace, kterou se chystáte prodat, od ostatních licencí nebo další licence, které jsou na stejném Soft-eLicenseru uloženy. Aplikace eLicenser Control Center nabízí možnost přenos licencí z jednoho USB-eLicenseru na jiný.
Prázdný USB-eLicenser lze zakoupit u lokálních distributorů produktů Steinberg a nebo v online obchodě Steinberg.
Pro přenos každé jedné licence, kterou chcete prodat samostatně, budete potřebovat jeden USB-eLicenser, na který budete licenci přenášet. Je potřeba projít následujícími kroky:

Ještě než začnete s přenosem licence, nainstalujte poslední aktualizaci aplikace eLicenser Control Center na počítač, kde je licence uložená.
Spusťte aplikaci eLicenser Control Center (Windows: Start > Programs > eLicenser, Mac: Applications).
        • Připojte k počítači USB-eLicenser. V aplikaci eLicenser Control Center se bude zobrazovat Soft-eLicenser (ikona pevného disku) a USB-eLicenser (ikona USB klíče).
        • V pravé části okna klikněte na licenci, kterou chcete prodat a zatímco držíte tlačítko myši stisknuté, přetáhněte ji do levé části okna na prázdný USB-eLicenser.
        • Pro spuštění přenosu uvolněte tlačítko myši.
        • Jakmile se přenos dokončí, bude nový USB-eLicenser obsahovat licenci aplikace, kterou plánujete prodat. Dokud nebyl USB-eLicenser registrován, můžete jej prodat spolu s korespondujícími instalačními disky a manuály jako neregistrovaných software.
        • Licence může být samozřejmě přenesena také přímo na USB-eLicenser kupujícího, pokud již kupující USB-eLicenser vlastní.

Ani v jednom z výše uvedených případů není nutné kontaktovat tým technické podpory Steinberg. Registrace na vašem MySteinberg účtu bude aktualizována automaticky.

Vezměte prosím na vědomí, že žádnou licenci nelze přenést z USB-eLicenseru na Soft-eLicenser. A to ani v tomto případě, kdy byl přenos licence na USB-eLicenser proveden pouze za účelem prodeje licence další osobě. Nový majitel již tedy bude mít licenci uloženou vždy jen na USB-eLicenseru se všemi výhodami i nevýhoda mi z tohoto faktu vyplývajícími.

Doporučený obsah
Kompletní balení by mělo obsahovat následující:
        • Instalační disk(y) (CD-R, DVD)
        • Neregistrovaný USB-eLicenser včetně příslušné licence
        • Manuál(y)
        • Originální krabice
    • Ne
    • Sumarizace poskytnutých informací k produktu, který se chystáte prodat:
      • Software je již zaregistrován na MySteinberg účtu.
      • Licence je uložena na Soft-eLicenseru.
      • Soft-eLicenser obsahuje pouze jedinou licenci, tu, kterou se chystáte prodat.

Kroky před prodejem
Abyste mohli licenci softwaru prodat, musíte tuto licenci přenést ze Soft-eLicenseru na USB-eLicenser. Aplikace eLicenser Control Center nabízí možnost přenos licencí z jednoho USB-eLicenseru na jiný.
Prázdný USB-eLicenser lze zakoupit u lokálních distributorů produktů Steinberg a nebo v online obchodě Steinberg.
Pro přenos každé jedné licence, kterou chcete prodat samostatně, budete potřebovat jeden USB-eLicenser, na který budete licenci přenášet. Je potřeba projít následujícími kroky:

Ještě než začnete s přenosem licence, nainstalujte poslední aktualizaci aplikace eLicenser Control Center na počítač, kde je licence uložená.
Spusťte aplikaci eLicenser Control Center (Windows: Start > Programs > eLicenser, Mac: Applications).
        • Připojte k počítači USB-eLicenser. V aplikaci eLicenser Control Center se bude zobrazovat Soft-eLicenser (ikona pevného disku) a USB-eLicenser (ikona USB klíče).
        • V pravé části okna klikněte na licenci, kterou chcete prodat a zatímco držíte tlačítko myši stisknuté, přetáhněte ji do levé části okna na prázdný USB-eLicenser.
        • Pro spuštění přenosu uvolněte tlačítko myši.
        • Jakmile se přenos dokončí, bude nový USB-eLicenser obsahovat licenci aplikace, kterou plánujete prodat. Dokud nebyl USB-eLicenser registrován, můžete jej prodat spolu s korespondujícími instalačními disky a manuály jako neregistrovaných software.
        • Licence může být samozřejmě přenesena také přímo na USB-eLicenser kupujícího, pokud již kupující USB-eLicenser vlastní.
Ani v jednom z výše uvedených případů není nutné kontaktovat tým technické podpory Steinberg. Registrace na vašem MySteinberg účtu bude aktualizována automaticky.

Vezměte prosím na vědomí, že žádnou licenci nelze přenést z USB-eLicenseru na Soft-eLicenser. A to ani v tomto případě, kdy byl přenos licence na USB-eLicenser proveden pouze za účelem prodeje licence další osobě. Nový majitel již tedy bude mít licenci uloženou vždy jen na USB-eLicenseru se všemi výhodami i nevýhoda mi z tohoto faktu vyplývajícími.

Doporučený obsah
Kompletní balení by mělo obsahovat následující:
        • Instalační disk(y) (CD, DVD)
        • Neregistrovaný USB-eLicenser včetně příslušné licence
        • Manuál(y)
        • Originální krabice


Starší Steinberg Software

Sumarizace poskytnutých informací k produktu, který se chystáte prodat:
  • Software je již registrovaný v MySteinberg účtu.
  • Licence je chráněna starší metodou ochrany, tedy ani USB-eLicenserem, ani Soft-eLicensere.

Požadované kroky před prodejem
Jediné, co musíte udělat, je smazat registraci produktu ze svého MySteinberg účtu. To je velmi jednoduchý proces.
  • Přihlaste se ke svému MySteinberg účtu pomocí svého uživatelského jména a hesla.
  • Klikněte na "Show Registered Products" (zobrazit registrované produkty).
  • Kliknéte na "REGISTERED PRODUCTS WITH SERIAL NUMBER" (produkty registrované pomocí Serial Number".
  • Vedle položky s aplikací, kterou se chystáte prodat, klikněte na "DELETE REGISTRATION" (smazat registraci).
  • Otevře se nová stránka, na které musíte potvrdit smazání opétovným kliknutím na "DELETE REGISTRATION" (smazat registraci).
  • Jakmile bude smazání dokončeno, můžete aplikaci prodat jako neregistrovaných software.

Vezměte prosím na vědomí, že záleží na konkrétním starém softwaru, zda tento může nebo nikoliv být registrován novým majitelem. Pokud u softwaru již neexistuje podpora, aktualizace, respektive upgrady, registrace je buď nutná a nebo možná.

Doporučený obsah
Kompletní balení by mělo obsahovat následující:
  • Instalační disk(y) (CD, DVD)
  • Serial Number respektive instalační kód
  • Přimslušný klíč, pokud je vyžadován (Cubase VST)
  • Manuál(y)
  • Originální krabice

VST Transit: Požadavky a problémy s přihlášením

přidáno: 8. 12. 2015 12:00, autor: Martin Jirsák

Poznámka pro majitele Cubase Artist
Pro použití VST Transit je při instalaci Cubase Artist 8.5 potřeba zvolit "Yes, search for updates" (ano, vyhledávat aktualizace) a vybrat "VST Transit 1.0.8 Update for Cubase Artist 8.5 ..", následováno s "Download and install". Případně lze instalační soubor také najít zde.

Jak připravit účet VST Transit
Pro použití VST Transit je nutné mít platnou licenci Cubase Pro 8.5 nebo Cubase Artist 8.5, která je navíc registrovaná ve vašem MySteinberg účtě. Pokud MySteinberg účet dosud nemáte, nejdříve si jej prosím vytvořte.

Pokud Váš USB-eLicenser dosud není ve vašem MySteinberg účtu registrován, registrujte jej, prosím.

Zde je video (anglicky) ukazující postup.

Pokud se zobrazí zpráva:  "Registration failed: 539 User not authorized." (registrace selhala: 539 uživatel není autorizován) v okamžiku, kdy se snažíte přihlásit do VST Transit, pak váš USB-eLicenser s licencí Cubase 8.5 není zaregistrován ve vašem MySteinberg účtu.

V případě, že se vám nedaří přihlásit so do VST Transit, postupujte podle následujících kroků:
  • Změňte heslo do svého MySteinberg účtu.
Pro vytvoření nového účtu platí následující pravidla_
  • Lze používat písmena latinky, čísla a následující znaky , ; . :  - ( ) [ ] { } = ! ?
  • Nepoužívejte žádné jiné znaky, které nejsou povoleny; jako například + % §


[Windows 10] Upgrade deaktivuje Soft-eLicenser

přidáno: 11. 9. 2015 7:29, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 14. 9. 2015 9:50 ]

Problém
Po upgradu z Windows 7 nebo Windows 8 na Windows 10, eLicenser Control Center zobrazuje, že Soft-eLicensere jsou "disabled". Aplikace, které danou licenci potřebují, nelze spustit. Spuštění "Maintenance" (údržby) tento problém nevyřeší.

Řešení
Odinstalujte prosím aplikaci eLicenser Control Center, použitím standardního procesu (Control Panel > Programs > Programs and Features) a znovu nainstalujte poslední aktualizaci aplikace, která je ke stažení zde.

Případně můžete také současnou instalaci aplikace eLicenser Control Center spustit jako adminitrátor – klikněte na soubor eLCC.exe (umístěný zde: C:\Program Files (x86)\eLicenser\eLCC) pravým tlačítkem myši a vyberte ze zobrazeného menu možnost Run as adminsitrator (spustit jako administrátor).

Následné spuštění Maintenance v aplikaci eLicenser Control Center (která je nyní spuštěná v režimu administrátora) problém vyřeší také.

[Windows 8] Nezobrazuje se menu

přidáno: 11. 9. 2015 7:22, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 14. 9. 2015 9:49 ]

Problém
Během spuštěné aplikace Cubase 8 se nezobrazuje menu. Panel s menu je prázdný a nelze nic vybrat.

Řešení
Ujistěte se prosím, že máte nainstalovanou poslední verzi aplikace QuickTime. Pokud toto problém nevyřeší, je jediným způsobem, jak problém obejít, přesunout čtyři "video..." soubory ze složky Components přímo do mateřské složky Cubase 8.


Toto je cesta ke Cubase 8 složce v základním nastavení:
  • C:\Program Files\Steinberg\Cubase Pro 8

32-Bit instalace Cubase v 64-Bitových systémech Windows:
  • C:\Program Files (x86)\Steinberg\Cubase Pro 8

Jakmile bude daný problém vyřešen, bude možné soubory vrátit zpět na své původní místo.

Instalace WaveLab na pevné disky větší než 2 TB

přidáno: 13. 7. 2015 13:18, autor: Martin Jirsák

Instalace WaveLab na pevné disky větší než 2TB

Všechny současné verze WaveLab, včetně WaveLab, WaveLab Elements a WaveLab LE, nelze instalovat na diskové oddíly větší než 2 TB. Pokud používáte pevný disk s kapacitou větší než 2 TB, je potřeba, abyste vytvořili diskový oddíl (partition) o velikosti maximálně 2 TB.

Informace o tom, jak vytvořit nový diskový oddíl najdete zde.

[Mac OS X] Chybová zpráva: "Video service is currently not responsive"

přidáno: 13. 7. 2015 13:11, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 13. 7. 2015 13:14 ]

Chybová zpráva: [Mac OS X] "Video service is currently not responsive"

Problém
Zobrazí se zpráva "Video service is currently not responsive" a na Mac OS X přestanou fungovat služby videa. Toto může nastat během načítání projektů, přepínání vzorkovací frekvence a nebo zavírání Cubase nebo Nuendo.





Řešení
Tato chyba může být způsobena agregovaným zařízením ("Aggregate Device"), které bylo v "Audio Midi Setup" systému Mac OS X nakonfigurováno pro kombinaci vícero zvukových zařízení do jednoho. Abyste předešli výše uvedené chybě, buď prosím odeberte toto agregované zařízení a nebo překontrolujte, zda je ve vašem systému přítomen komponent "DVCPROHDMuxer.component". Tento komonent musí být ze složky /Library/QuickTime odstraněn (je zde na mysli kořenová složka Library - Knihovna; nikoliv uživatelská složka).

Výše uvedený soubor mohl být nainstalován řadou různých aplikací, jako jsou QuickTime Pro, Final Cut Pro, nebo staršími verzemi Logic, Compressor, či Shake.

Vezměte prosím na vědomí, že odebráním výše uvedeného souboru je pouze cesta, jak obejít daný problém. Nicméně je možné, že jiné aplikace budou pro svou správnou funkčnost komponent "DVCPROHDMuxer.component" potřebovat. Z tohoto důvodu doporučujeme soubor nemazat, abyste měli možnost jej přesunout zpět do původní složky, pokud se v jiné aplikaci objeví chyba s tímto komponentem související.

Ve firmě Steinberg se pracuje na odhalování dalších souvislostí s touto chybou, ale v současné chvíli nejsou k dispozici žádné další podrobnosti nebo řešení.

[Mac OS X] video procesy se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding" (Neodpovídá)

přidáno: 13. 7. 2015 13:00, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 13. 7. 2015 13:14 ]

[Mac OS X] video procesy se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding" (Neodpovídá)

Situace
Tři video procesy "videopreload", "videooutput" a "videodecode" se v Activity Monitor zobrazují jako "Not Responding" (Neodpovídá).



Informace
Není potřeba provádět žádné kroky. Toto označení nijak neovlivňuje funkčnost video enginu a lze je ignorovat. Upozornění, tento případ nesouvisí s problémem Chybová zpráva: [Mac OS X] "Video service is currently not responsive".

Registrace Cubase AI nebo Cubase LE 4/5/6 selhala

přidáno: 13. 7. 2015 12:52, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 15. 7. 2015 10:57 ]

Registrace Cubase AI nebo Cubase LE 4/5/6 selhala
Pro zjednodušení se v dalším textu Cubase AI a Cubase LE 4, 5 a 6 označuje pod souhrnným názvem "Cubase".

Problém
Registrace Cubase v MySteinberg selhala. Během registrace po vložení čísla Soft-eLicenseru nebyl vygenerován aktivační kód.

Řešení
V podstatě se jedná o problém instalace, který lze vyřešit odinstalováním a správnou reinstalací Cubase. Následují nutné kroky:

Windows
  • Ukončete všechny aplikace.
  • Odinstalujte Cubase pomocí Start > Control Panel > Programs and Features.
  • Stejným způsobem odinstalujte eLicenser Control Center.
  • Stáhněte poslední verzi aplikace eLicenser Control Center pro Windows.
  • Spusťte instalaci aplikace  eLicenser Control Center; klikněte pravým tlačítkem myši na "eLicenserControlSetup.exe" a z kontextového menu vyberte "Run as administrator" (Spustit jako administrátor).
  • Po dokončené instalaci aplikace eLicenser Control Center, znovu nainstalujte Cubase z originálního instalačního média.
  • Nakonec nainstalujte poslední aktualizaci Cubase. Aktualizace jsou ke stažení z webové stránky ke stažení na oficiálních webových stránkách Steinberg.
  • Nyní znovu projděte procesem registrace Cubase v MySteinberg.

Mac OS X
  • Ukončete všechny aplikace.
  • Odinstalujte Cubase smazáním Cubase aplikace ze složky "Applications".
  • Stáhněte poslední verzi aplikace eLicenser Control Center pro Mac OS X.
  • Dvakrát klikněte na stažený soubor "eLicenserControl.dmg".
  • V nově otevřeném okně nejdříve spusťte "eLC-Uninstaller.app".
  • Poté spusťte instalaci aplikace eLicenser Control Center dvojitým kliknutím na "eLicenserControlSetup.app".
  • Po dokončené instalaci aplikace eLicenser Control Center, znovu nainstalujte Cubase z originálního instalačního média. (V případě, že instalujete Cubase LE 6 na Mac OS X 10.10 Yosemite nebo novější, následujte informace v tomto článku). 
  • Nakonec nainstalujte poslední aktualizaci Cubase. Aktualizace jsou ke stažení z webové stránky ke stažení na oficiálních webových stránek Steinberg.
  • Nyní znovu projděte procesem registrace Cubase v MySteinberg.

Windows a UHD displeje (4k/5k): Cubase Pro/Artist/Elements 8 ignoruje rozlišení displeje

přidáno: 13. 7. 2015 12:37, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 15. 7. 2015 10:58 ]

Windows a UHD displeje (4k/5k): Cubase Pro/Artist/Elements 8 ignoruje rozlišení displeje

Problém
Cubase nereflektuje rozlišení Windows v "Control Panel > Appearance and Personalisation > Display > Make text and other items larger or smaller". Grafické uživatelské rozhraní Cubase zůstává bezezměny (100%) a nelze jej zobrazit "normálně" a pohodlně ovládat.

Řešení
  • Otevřete složku Cubase: C:\Program Files\Steinberg\Cubase 8\
  • 32-bitová instalace v 64-bitových Windows: C:\Program Files (x86)\Steinberg\Cubase 8\
  • Pravým tlačítkem myši klikněte na "Cubase8.exe".
  • Ze zobrazeného kontextového menu vyberte "Properties" (Vlastnosti).
  • V nově otevřeném okně "Properties of Cubase8.exe" (Vlastnosti Cubase8.exe), přepněte na záložku "Compatibility" (Kompatibilita).
  • Deaktivujte možnost "Disable display scaling on high DPI settings" (Deaktivovat rozlišení displeje na nastavení vysokého DPI).
  • Zavřete okno kliknutím na OK.

Při příštím startu Cubase bude aplikace respektovat rozlišení Windows.

Cubase 8.0.20 spadne po otevření VST Instruments Rack nebo otevření staršího projektu

přidáno: 13. 7. 2015 12:28, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 15. 7. 2015 11:00 ]

Cubase 8.0.20 spadne po otevření VST Instruments Rack nebo otevření staršího projektu

Problém
Po aktualizaci Cubase Pro/Artist/Elements 8.0.20 se občas stane, že program spadne při načítání staršího projektu nebo při otevření VST Instruments Rack.

Důvod
Během instalace aktualizace nebyl správně aktualizován soubor "skin.srf". To někdy způsobí problémy s nekompatibilitou, která vyústí v pád Cubase při otevírání VST Instruments Rack a nebo projektu, kde byl Rack již otevřen.

Firma Steinberg pracuje na řešení tohoto problému. Finální řešení bude součástí další údržbové aktualizace.


Řešení
Pokud jste se s tímto problémem setkali, je nutné, abyste nahradili poškozený soubor "skin", souborem funkčním. Potřebný poškozený "skin" soubor najdete zde:

Windows 7 a Windows 8.1
  • C:\Program Files\Steinberg\Cubase 8\Skins
  • C:\Program Files\Steinberg\Cubase LE AI Elements 8\Skins

32-bitová instalace Cubase na 64-bitové verzi Windows 7 a Windows 8.1
  • C:\Program Files (x86)\Steinberg\Cubase 8\Skins
  • C:\Program Files (x86)\Steinberg\Cubase LE AI Elements 8\Skins

Smažte prosím nalezený "skin.srf" soubor a nahraďte jej správným "skin.srf" souborem, který stáhnete zde:
skin.srf (cca 15 MB)

Odinstalování a nová instalace aktualizace 8.0.20 tento problém řeší také.

1-10 of 52