Další články‎ > ‎

Jak zpřístupnit data o licencích (MySteinberg účet) lokální technické podpoře?

přidáno: 19. 12. 2014 10:46, autor: Martin Jirsák
Často je výrazně rychlejší řešit problém se softwarem nebo hardwarem Steinberg přímo s lokální technickou podporou, která navíc komunikuje v Češtině. Na lokální technickou podporu se lze obrátit zde.

V případech, že se jedná o problém týkající se licence neo uživatelského účtu obecně, je někdy potřeba, aby pracovníci lokální technické podpory měli přístup k údajům o licencích. Tyto informace může každý uživatel lokální technické podpoře poskytnout tak, že aktivuje tuto funkci ve svém účtu MySteinberg.

Tato data jsou využívána výhradně pro potřeby technické podpory. 



Nejdříve se přihlaste do svého MySteinberg účtu pomocí svého přihlašovacího jména a hesla. Po přihlášení klikněte v horním menu MySteinberg na položku My Profile. V této sekci otevřete poslední paletku “Data forwarding for individual support” (přeposlání dat individuální podpoře). Aktivujte zde políčko u popisku “Yes, I want to receive individual support (via telephone or email) from Steinberg's distributor. Therefore I consent to the forwarding of my data to the distributor.” (Ano, přeji si získat individuální podporu (telefonicky nebo emailem) od distributora Steinberg. Proto souhlasím s postoupením svých dat k distributorovi.) Volbu potvrďte kliknutím na tlačítko “Save Data forwarding” (Uložit přeposlání dat).
Comments