Další články‎ > ‎

EDU slevy Steinberg

přidáno: 8. 6. 2015 12:52, autor: Martin Jirsák   [ aktualizováno 10. 6. 2015 8:53 ]
Řada Steinberg produktů je k dispozici za zvýhodněnou cenu jako vere pro vzdělávání (tzv. EDU). Na tuto slevu mají nárok například učitelé, školy a instituce. Studenti si mohou objednat EDU produkty, pokud jejich hudební vzdělání běží po dobu minimálně 6 měsíců, v rozsahu alespoň 20 vyučovacích hodin měsíčně. Na zvýhoděné EDU ceny mají nárok i studenti a učitelé soukromých hudebních škol a institucí, pokud má jejich vzdělávací program shodnou dobu.

Všechny EDU produkty jsou k dispozici z internetového obchodu Steinberg, zde a nebo ve státech, kam firma Steinberg nedistribuuje své produkty přímo (což je případ i CZ a SK), u místních prodejců.

1. Jakožto student hudby, který ovšem má méně než 20 vyučovacích hodin měsíčně, mám nárok na EDU slevu?
Ano, pokud je doba vašeho vzdělávání (kurz) delší než 6 měsíců. Podstatné je, aby vaše vzdělávání trvalo delší časové období. Jedna vyučovací hodina se obvykle může měnit, obecně je však počítáno s délkou 45-60 minut.

2. Ve svém volném čase se účastním audio- nebo recording kurzu. Mohu využít EDU slevu?
Ano, pokud kurz běží déle než 6 měsíců.

3. Vzdělávám se ve zvukové oblasti. Mohu využít EDU slevy?
Ano, pokud je vaše vzdělávání prokazatelně v oblasti audio.

4. Mohu zažádat o EDU slevu jakožto charitativní registrované sdružení?
Nikoliv. V tomto případě jsou pro vás určeny naše běžné ceny.

5. Je k dispozici nějaká sleva pro sociální projekty pracující s mládeží, apod.?
Toto je rozhodováno případ od případu. Každý jeden případ je kontrolován a posuzován jednotlivě.

6. Mám nárok na EDU slevu jakožto externí lektor (hudební) školy?
Ano, ale pouze po zaslání oficiálního dokladu.

7. Je možnost updatu/upgradu z EDU verze na vyšší verzi softwaru?
Ano, ale nikoliv za speciální EDU cenu. Updaty a upgrady lze obědnat za běžné ceny z internetového obchodu Steinberg.

Updatem/upgradem se z EDU verze stává plnohodnotná komerční plně použitelná verze.

8. Jsou k dispozici EDU slevy také pro Steinberg hardware?
Nikoliv, na náš hardware nelze uplatnit EDU slevy. Hardware je možné zakoupit za běžné ceny v internetovém obchodě Steinberg a nebo v lokálních prodejnách.

9. Existují nějaká omezení na EDU produktech?
U EDU verzí neexistují žádná technická omezení, jedná se o stejný software jako v případě běžné verze softwaru. Nicméně výsledky, které byly vyrobeny na EDU produktu nesmějí být použity ke komerčním účelům a nesmí být prodávány (více viz otázka 13). Po aktualizaci se z EDU licence stane běžná “komerční” licence (více viz otázka 7).

10. Mohu produkt s EDU licencí nainstalovat na vícero počítačů?
Ano, ale stejně jako u ostatních licencí jej nelze používat ve stejný čas. Pro školy a univerzity nabízíme individuální řešení.

11. Mohu prodat EDU licenci dalšímu uživateli jako “secondhand”?
Nikoliv, EDU licence jsou vázané na kupujícího. Za účelem dalšího prodeje licence budete muset nejdříve zakoupit update nebo upgrade produktu na vyšší verzi. Tím bude EDU licence změněna na běžnou komerční licenci.

12. (Otázka není relevantní pro lokální distribuci v CZ a SK) Po vyplnění mé adresy je nákupní košík prázdný. Proč?
Váš EDU účet již byl vytvořen a obdrželi jste email s přihlašovacími údaji od našeho obchodního partnera AskNet. Klikněte na odkaz, který jste obdrželi emailem, přidejte vámi vybraný produkt/produkty do nákupního košíku a přihlaste se pomocí přihlašovacích údajů, které jste v emailu obdželi. Poté je nákup možný.

Jiný případ může být, že jste zadali adresu země, do které firma Steinberg nedistribuuje své (EDU) produkty přímo, ale distribuce je vedena přes lokální distributory a prodejce. V takovém případě kontaktujte přímo místního prodejce.

13. (Otázka není relevantní pro lokální distribuci v CZ a SK) Mám u AskNet EDU účet, ale nedaří se mi EDU produkt obejdnat. Proč?
Váš EDU účet vypršel. Pošlete nám prosím nový doklad.

14. (Otázka není relevantní pro lokální distribuci v CZ a SK) Obdržel jsem odkaz EDU. Mohu objednat další EDU produkty později?
Ano, ale EDU účet má časové omezení. Z tohoto důvodu může být časem vyžadováno nové potvrzení.

15. (Otázka není relevantní pro lokální distribuci v CZ a SK) Proč je nutné čas od času posílat nový doklad o způsobilosti k EDU slevě?
EDU účty AskNet nejsou platné trvale, aby se zabránilo podvodům. To je důvod, proč je čas od času nutné zaslat nové potvrzení. Pomocí něj se ověřuje, zda váš současný stav umožňuje získání EDU slevy.

16. Lze zakoupit EDU software u místního prodejce?
Ano, je to možné. Důkaz o způsobilosti k EDU slevě je pak kontrolován přímo lokálním distributorem.

17. Chci objednat Steinberg produkty pro školu/instituci. Mohu získat nějakou výhodu?
Ano. Pošlete nám prosím doručovací adresu (např. adresu školy) a počet produktů, který poptáváte. Pokud hledáte nějakou speciální variantu, kontaktujte nás.

18. (Otázka není relevantní pro lokální distribuci v CZ a SK) Mohu použít data ze svého MySteinberg účtu pro EDU účet?
Nikoliv, MySteinberg není s EDU účtem našeho partnera AskNet nijak propojen.

19. Mají církve nebo veřejné služby a instituce nárok na EDU účet?
Nikoliv. V tomto případě jsou pro vás určeny naše běžné ceny.

20. Jsou EDU slevy k dispozici pro vojsko, vládu a nebo ministerstva?
Nikoliv. V tomto případě jsou pro vás určeny naše běžné ceny.

21. Můžeme, jakožto sociální projekt, který je zaměřen na integraci osob se zdravotním postižením, získat EDU slevu?
Ano, pošlete nám prosím žádost o EDU slevu.

22. Mohu dostat EDU slevu, pokud mám nějaké postižení?
Ano, pokud budete mít osvědčení o zdravotním postižení (invalidita 50% nebo vyšší), můžete požádat o EDU slevu. Pošlete nám přílohou prosím kopii (nebo scan) osvědčení o zdravotním postižení spolu s žádostí o EDU slevu.